0885 437 160

Връщане на стоки

Уважаеми клиенти,

Според Закона за защита на потребителя имате право да върнете закупените от нас продукти в срок до 14 дни от датата на получаване на поръчката без да дължите обезщетение и без да посочвате причина. Стоката и опаковката трябва да бъдат в ненарушен търговски вид, а разходите за куриерски услуги са за Ваша сметка. В този случай сте длъжен да уведомите "Алфа ПР" ЕООД писмено на Е-mail - info@novichasovnici.bg за желанието си да върнете продукта запечатан и в ненарушена цялост на адрес: гр. София, жк. "Люлин", бл. 910, вх. В.

Останалите случаи, при които може да поискате замяна или връщане на закупени от нас стоки, са изброени по-долу:

1. Предварителен отказ от поръчка - имате възможност да откажете направената от Вас поръчка преди да бъде експедирана за доставка чрез куриер на посочения от Вас адрес. За целта трябва да ни уведомите писмено на Е-mail - info@novichasovnici.bg за отказа си.

2. Ако получената стока е в нарушен вид при нейната доставка, трябва незабавно да ни уведомите за проблема и да изискате протокол от куриера. В този случай разходите по замяната/връщането на стоката са за наша сметка.

3. В случай, че доставеният продукт не отговаря на Вашата заявка, замяната/връщането на стоката е за наша сметка.

4. При повреди и фабрични дефекти на стоката. "Алфа ПР" предлага реплики на маркови часовници и нови часовници, които са модни аксесоари - към тях няма гаранционно обслужване на часовниковия механизъм и други електронни и/или механични елементи от продукта. В случай, че се установи фабричен дефект в рамките на 30 календарни дни от датата на доставката, "Алфа ПР" ЕООД ще ремонтира и/или подмени часовник с доказани фабрични дефекти.  Замяната може да бъде отказана в следните случаи, които НЕ се приемат за фабричен дефект:

  • Причинени повреди от неправилно и небрежно боравене, съхранение; механични повреди, удар, въздействие на температура, влага или други фактори извън допустимите граници
  • При следи от механични деформации - повреда на стъкло, корпус,  каишка/верижка, промяна цвета на покритието на корпуса или каишката/верижката
  • Липса, демонтиране или счупване на елементи от орнаментите/украсата на часовника, липса на камъни, кристали и т.н.
  • Наличие на следи от опити за отваряне на часовника
  • Наличие на следи от механични удари - побитости, дълбоки наранявания, счупвания, надрасквания
  • Неспазване на указанията за водоустойчивост и наличие на вода в часовника
  • Изтощена батерия.
  • Отклонение в точността на отмерване до 60 секунди в рамките на 24 часа.

Процедура по връщането на стоки:

1. Първа стъпка от процедурата по връщането на закупен продукт от novichasovnici.bg е да изпратите мейл, съдържащ следната информация: вид на закупения продукт, описание на повредата или фабричния дефект, дата на получаване на продукта, номер на товарителницата, с която е получен, име, фамилия и телефон за връзка, както и вашата банкова сметка (IBAN) за възстановяване на цената

2. Втората стъпка е да изпратите дефектния продукт по куриер за Ваша сметка на адреса на "Алфа ПР" ЕООД - виж по-горе. Следва проверка на целостта на продукта и неговия ненарушен оригинален търговски вид за фабрични дефекти от наша страна. При установяване на наличие на някоя от описаните по-горе нерегламентирани повреди, "Алфа ПР" ЕООД може да откаже да замени продукта и да не възстанови платената сума на клиента, а да му върне продукта обратно.

3. При наличие на основателна причина за връщането на закупената стока "Алфа ПР" ЕООД може да предложи замяна на дефектния продукт с нов и/или с друг подобен и/или да възстанови заплатената от клиента цена на посочената от него банкова сметка в рамките на 7 работни дни след получаването на върнатия продукт. Търговецът уведомява клиента за възстановената сума по мейл и с копие от платежното.

Всички транспортни разходи по изпращането и получаването на заменени и/или върнати продукти са за сметка на клиента.